اجرای طرح مهرواره با نور در آستارا

آدمیت از اجرای طرح مهرواره با نور در آستارا خبر داد و گفت: این طرح با محوریت استحکام خانواده برای شناسایی بانوان فعال درحوزه خانواده اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «حسن آدمیت» امروز(یکشنبه، ۱۳ شهریور) در جلسه حوزه بانوان و خانواده که با محوریت اجرای طرح«مهرواره بانور» در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: طرح «مهرواره با نور» با محوریت استحکام خانواده به طور سراسری در کشور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندر آستارا تقویت بنیان خانواده، ایجاد امید، فعال‌سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان در حل مسائل خانواده، ایجاد انگیزه در دو بخش حل مسئله و تجربه‌نگاری را اهداف برگزاری طرح«مهرواره بانور» عنوان کرد و افزود: علت اجرای این طرح، اهمیت پرداختن به موضوع استحکام خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، ترویج مبحث فرزندآوری، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت علت‌های مشکلاتی که خانواده‌ها در حال حاضر با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه، طرحی ملی و ویژه تمام بانوان فعال مسجدی، مبلغات فعال در سطح محلات، فعالان فرهنگی است که در زمینه مشکلات و مسائل حوزه خانواده، جمعیت، ازدواج، معیشت و اشتغال دغدغه دارند، تصریح‌کرد: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند.

 

آدمیت گفت: هر بانویی که راهکار و تلاشی در جهت حل مشکلات موجود در حوزه خانواده محله دارد، می‌تواند در طرح مهرواره بانور شرکت کند و در پایان اجرای این طرح نیز، برترین‌ها مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندر آستارا ادامه داد: بانوان فعال مسجدی که در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند، تا پایان مردادماه فرصت دارند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ یا مراجعه به آدرس https://mehrvare-banoor.ir در مهرواره بانور ثبت نام کنند.

 

وی در ادامه بر مشارکت و همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای طرح«مهرواره بانور»، طرح«لبیک یا زینب» و طرح« جهاد تبیین» تاکید کرد.

 

آدمیت با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، خاطرنشان‌کرد: نشست کتابخوان، شب شعر دفاع مقدس، یادواره‌های شهدا، اکران فیلم‌های سینمایی، تجلیل از ایثارگران، برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی است که حوزه بانوان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی کرده است.

 

کد خبر 1212710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha