ترویج معارف قرآنی در جامعه مهمترین کار فرهنگی است

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه ترویج و تبیین معارف قرآنی در جامعه مهمترین کار فرهنگی است، گفت: در حال حاضر نیازمند تبلیغ بیشتر دانش‌های قرآنی بیشتر در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» امروز (یکشنبه 13 شهریور) در کارگاه آموزشی غنی سازی و بازآموزی طرح قرآنی و انس با قرآن «شمیم بهشت» گفت: با افزایش دامنه دانش فعالان و مربیان قرآنی، دانش قرآنی کشور در همه حوزه‌ها افزایش می یابد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ترویج و تبیین معارف قرآنی در جامعه مهمترین کار فرهنگی است، افزود: در حال حاضر نیازمند تبلیغ بیشتر دانش‌های قرآنی بیشتر در جامعه هستیم.

 

وی، قرآن کریم را بهترین الگوی زیست بشر، عقلانیت، اخلاق، سیاست، مدیریت و اقتصاد دانست و گفت: می‌توان از بین آیه‌های قرآن کریم این مفاهیم را استخراج کرد.

 

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: برای تحقق این اهداف، باید به دانش‌های فراوان و فهم موثر در تمامی کلمات قرآنی دست یابیم و مربیان و فعالان قرآنی نیز باید در این زمینه بیشتر تلاش‌ کنند.

 

وی اظهارداشت: ظرفیت‌های زیادی در قرآن کریم وجود دارد و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم به مربیان و فعالان این حوزه، سبب افزایش سطح دانش آنها در این زمینه می شود.

 

 

کد خبر 1212730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha