نرخ بلیط اتوبوس برای اعزام زائران اربعین از زنجان اعلام شد

قزوینیان با بیان اینکه برای رفاه حال زائران و جلوگیری از تخلفات، نرخ‌های بلیط اعزام زائران اربعین با توجه به نوع اتوبوس و مسیر مصوب شده است، گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری از ۱۵ تا ۳۰ شهریور زائران را از زنجان به مرز مهران جابه‌جا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری برای اعزام زائران اربعین حسینی به مرز آمادگی کامل دارد و با برنامه‌ریزی انجام گرفته تمهیدات لازم برای جابه‌جایی ایمن و آسوده اندیشیده شده است.

 

جعفر قزوینیان با بیان اینکه برای رفاه حال زائران و جلوگیری از تخلفات، نرخ‌های بلیط اعزام زائران اربعین با توجه به نوع اتوبوس و مسیر مصوب شده است، ابراز کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری از 15 تا 30 شهریور زائران را از زنجان به مرز مهران جابه‌جا خواهند کرد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: بر این اساس نرخ بلیط اتوبوس 25 نفره 364 هزار تومان، اتوبوس 32 نفره 306 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره 249 هزار تومان تعیین شده است.

 

این مسئول بیان کرد: برای اعزام زائران از زنجان به مرز مهران 120 دستگاه اتوبوس، 200 دستگاه مینی‌بوس و 200 دستگاه سواری پیش‌بینی شده است و از زائران برای تشرف به عتبات عالیات تقاضا می‌شود حتما به ترمینال‌های زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه و یا از طریق سامانه‌های فروش، نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: همچنین زائران برای برگشت از عتبات عالیات نیز از طریق سامانه 2000141 زمان و ساعت بازگشت خود را در سامانه اعلام کنند تا همکاران حوزه حمل و نقل و راهداری نسبت به برنامه‌ریزی برای تأمین ناوگان حمل و نقل در این زمان نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

 

قزوینیان خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

 

وی از مردم درخواست کرد: با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل و نقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کرده و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین حسینی موکول کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: از ابتدای شهریور تا کنون 26 دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شده است که از این طریق 828 زائر عتبات عالیات جابه‌جا شده‌اند.

 

کد خبر 1212799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha