۲۰۰ سبد میوه بین نیازمندان توزیع شد

کاشی از تهیه و توزیع ۲۰۰ سبد میوه بین نیازمندان شهرستان زرندیه به همت خیران و باغداران این شهرستان خبر داد.

«سید شهاب الدین کاشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی خیرین و باغداران شهرستان زرندیه  گفت: ما هر ساله شاهد همدلی این عزیزان در دستگیری از نیازمندان و محرومین هستیم.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زرندیه با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۰ سبد میوه بین نیازمندان توزیع شد،اظهارداشت: این تعداد سبد میوه با مساعدت خیران و باغداران شهر خشگرود میان نیازمندان و خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

 

وی با اشاره به همدلی و همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران با کمیته امداد در راستای دستگیری از نیازمندان و جامعه هدف این اداره اظهارداشت: کمک به نیازمندان همواره در دستور کار امداد است و خیرین و نیکوکاران نیز در طول سال و در مناسبت های مختلف یار و یاور امداد بوده و هستند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در ایام ماه محرم نیز تعداد ۲۰۰ پرس غذای نذری و ۵۰ قوطی شیرخشک جهت نوزادان تحت حمایت توزیع شده است، ادامه داد: این نهاد آماده دریافت نذورات مردمی در ایام ماه صفر و توزیع آن در بین نیازمندان و محرومین است.

 

کاشی توزیع تعداد ۱۲ بسته پوشاک بزرگ سال به ارزش ۲۰ میلیون ریال را از دیگر فعالیت های این نهاد در سال جاری عنوان و بیان کرد: ذبح یک راس گوسفند و توزیع  بین خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

 

وی با بیان اینکه ما در راستای کمک به نیازمندان و دستگیری از این عزیزان همواره نیازمند یاری و مساعدت خیرین و نیکوکاران هستیم اظهارامیدواری کرد: بتوانیم با این همدلی و همراهی گام های موثری در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف برداریم.

کد خبر 1212804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha