نهضت آبرسانی در دیار پانزده خرداد آغاز شد

نوش‌آبادی با اشاره به آغاز نهضت آبرسانی در دیار پانزده خرداد گفت: با بهره برداری از پروژه انتقال پساب تصفیه شده تهران مشکل اساسی آب کشاورزی برای همیشه حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،«حسین نوش‌آبادی» درمراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان ورامین گفت: در طی روزهای اخیر بیش از ۲۰ پروژه آب رسانی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیون ریال یا بهره برداری و یا عملیات اجرائی آن آغاز شده است که نشانه عزم جدی شرکت آبفای جنوب شرق برای خدمت رسانی به مردم است.


نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دهه هشتاد نهضت گاز رسانی به روستاها انجام شد اظهارداشت:در دهه ۱۴۰۰ نهضت آبرسانی شروع شده است.


رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران افزود: به موازات نهضت آبرسانی به روستاها جهت شرب مردم، تامین آب زراعی با بهره برداری از پروژه انتقال پساب تصفیه شده تهران به دیار پانزده خرداد با حداقل ۵ متر مکعب در ثانیه، مشکل اساسی آب کشاورزی برای همیشه حل خواهد شد.

 

مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان ورامین عصر روز گذشته با حضور  نوش آبادی نماینده مردم دیار ۱۵خرداد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیر عامل آبفای جنوب شرق استان تهران و جمعی از مسئولین در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

 

کد خبر 1212876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha