تلاش برای رفع موانع اجرای پروژه مصلی ماسال

گیل چالانی گفت: میعادگاه عاشقان الله، نماز جمعه است و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات و رفع موانع اجرای پروژه مصلی شهرستان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل چالانی» امروز (دوشنبه، 14شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن شهید خیرخواه فرمانداری با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان برگزار شد اظهار کرد: برنامه های  اجرا شده در هفته دولت امید را در دل ملت ایجاد کرده است.

 

فرماندار ماسال افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  زنده کردن امید و اعتماد مردم توفیقی برای دولت است و مردم میبیند که دولت در بین مردم با تلاش و برای خدمت رسانی اقدام می‌کند.

 

وی با بیان اینکه دولت دکتر رئیسی پای کار و صادق الوعد بودن از شعار های اصلی ایشان است گفت: مدیران باید در راستای احصاء مشکلات مردم پای کار باشند.

 

گیل چالانی به اقدامات موثر دولت اشاره داشت و تصریح کرد: با پیش قدم بودن و تصمیم گیری و اهمیت به ظرفیت های داخلی و همچنین همدلی سران سه قوه مشکلات برطرف خواهد شد.

 

فرماندار ماسال جهاد تبیین را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: رسالت اصحاب رسانه در جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است و دستاوردها باید به سمع و نظر مردم برسد.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از همه مدیرانی که به برپایی موکب اربعین در کربلا کمک کردند اظهار کرد: شهرستان ماسال در کربلای معلی موکب دایر کرده که در ایام اربعین از زائران حسینی پذیرایی خواهد کرد.

 

گیل چالانی افزود: میعاد گاه عاشقان الله، نماز جمعه است و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات و رفع موانع اجرای پروژه مصلی شهرستان خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1212898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha