لزوم ارزیابی کارکنان/«عفاف، حجاب و ایثار» مورد ارزیابی قرار می گیرد

ناصری با بیان اینکه ارزیابی هر هفته و هر ماه برای کارکنان لازم است، گفت: امسال قرار است جشنواره شهید رجایی استان با محوریت انتخاب دستگاه برتر در زمینه اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، «ناصر ناصری» امروز (14 شهریور) در کارگروه تخصصی مدیریت عملکرد، بهره وری و تحول اداری استان اظهار داشت: این ارزیابی باید دقیق منطقی، عالمانه و منطقی باشد که موجب تعالی افراد در سازمان ها شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارزیابی هر هفته و هر ماه برای کارکنان لازم است، گفت: با تأسی از عملکرد امام علی علیه السلام باید در واگذاری پست ها، نیروهای خوب و قابل اعتماد انتخاب شوند.

 

وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر ملاک هایی که در گزینش افراد باید مد نظر باشد، نظارت و کنترل نیز لازم است و علاوه بر خود کنترلی، از سیستم های نظارتی کنترل نیروها و انتخاب مسئولان در شهرستان ها و استان نیز نباید غافل شد.

 

ناصری با بیان اینکه امیدواریم جشنواره شهید رجایی به موقع و بر اساس دستورالعمل ها برگزار شود، افزود: امسال قرار است جشنواره شهید رجایی استان با محوریت انتخاب دستگاه برتر در زمینه اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور برگزار شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: بر حسب مقتضیات، از دستگاه های برتر که در زمینه شعار سال، اقتصاد مقاومتی، بهبود فضای کسب و کار و رضایتمندی ارباب رجوع اقدامات برجسته ای داشته اند، تقدیر شود.

 

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب، ایثار و سفرهای استاندار به شهرستان ها نیز در ارزیابی ها مد نظر است، گفت: بر اساس مصوبات این جلسه، علاوه بر شیوه های مرسوم تقدیر، دستگاه‌ های با عملکرد برتر به لحاظ شاخص های ارزشیابی، در اولویت تخصیص اعتبارات سازمان برنامه ریزی و بودجه قرار می گیرند.

 

ناصری افزود: تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگری که مشمول بند "د" تبصره 20 قانون بودجه سال جاری هستند از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: بر اساس موارد مطرح شده در این جلسه، دستگاه‌های اجرایی می بایست در ارائه گزارش بر اساس سند تحول دولت مردمی نیز توجه بیشتری داشته باشند.

 

 

کد خبر 1212941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha