بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل راه اندازی شد

یوسفیان از راه اندازی بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل با همیاری خیرین سلامت این شهرستان خبر داد.

« علی یوسفیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات متقاضی تشخیصی و درمانی به بیماران و مراجعین است.

 

سرپرست بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل افزود: این بخش با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا در این رشته از محل کمک های خیرین و مؤسسه خیرین بیمارستان از طریق هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت تهیه شده است.

 

یوسفیان تصریح کرد: راه اندازی این بخش می تواند نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه بویژه تشخیص زودهنگام سرطان های دستگاه گوارش به عنوان یکی از عوامل اصلی مرگ و میر داشته باشد.

 

سرپرست بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل خاطر نشان کرد: آندوسکوپی برای تشخیص بیماری های دستگاه گوارش از معده تا ابتدای روده استفاده می شود و با کولونسکوپی، امکان تشخیص بیماری های مربوط به تمامی قسمت های دستگاه گوارش از راه مقعد میسر خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بیمارستان سیدالشهداء آران و بیدگل در راستای ارتقای سطح خدمات تخصصی و فوق تخصصی و تهیه تجهیزات پزشکی مدرن ، در انتظار یاری سبز خیرین سلامت است.

کد خبر 1212970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha