لزوم اختصاص پروازهای ویژه در اربعین برای کرمانی ها/ ماهان مساعدت بیشتری بکند

پورابراهیمی خواستار پروازهای ویژه اربعین برای پاسخ به حجم تقاضای زوار کرمانی شد و گفت: شرکت هواپیمایی ماهان هم مساعدت بیشتری برای پروازهای عتبات به ویژه در اربعین داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی، دوشنبه(۱۴ شهریور) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه های استان گفت: کرمان در بخش فرودگاه ها اقدامات خوب و توسعه گسترده ای صورت داده اما نباید به این اکتفا کرد زیرا ظرفیت استان بیش از وضع موجود است.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: کرمان رتبه هشتم حمل مسافر در ناوگان هوایی را دارد که حاکی از جایگاه مهم آن است اما این ناوگان در استان باید ارتقا یابد و این ارتقا مستلزم همکاری های استانی و ملی است.

 

 

وی خواستار تسریع در روند ایجاد پایانه مسافربری خارجی شد که از قبل ردیف بودجه دارد و ادامه داد: کرمان پس از تهران بیشترین زائر اربعین را دارد و درخواست داریم پروازهای ویژه ای در این ایام در نظر گرفته شود که پاسخگوی حجم تقاضاها باشد و  از ظرفیت فرودگاه برای رایزنی با شرکت های هواپیمایی استفاده شود و شرکت ماهان هم مساعدت بیشتری برای پروازهای عتبات به ویژه در اربعین داشته باشد.

 

 

پورابراهیمی نیاز کرمان به تقویت ناوگان هوایی هم از برای سفرهای زیارتی و هم به جهت تبادلات تجاری و اقتصادی را مهم خواند و افزود: درخواست من این است موضوع آغاز عملیات اجرائی پایانه مسافربری خارجی زودتر شروع شود و این به جمع خدمت رسانی اضافه شود که بخشی از منابع آن در داخل تأمین می شود‌.

 

 

وی فراهم شدن پروازهای باری از فرودگاه جیرفت را نیازمند حمایت شرکت فرودگاه ها دانست و با اشاره به ایجاد بندر خشک و لجستیک در آینده نیزدیک در استان؛ فعال شدن حوزه حمل و نقل ترکیبی را موضوع مهم دیگری دانست و اعلام کرد: در حوزه توسعه فرودگاهی برای تأمین اعتبارات ملی آمادگی داریم.

 

کد خبر 1212990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha