جام جهانی قطر فرصت مناسبی رونق صنایع ‌دستی فارس است

قادری گفت: جام جهانی قطر فرصت مناسبی رونق صنایع ‌دستی فارس است و با برگزاری رویدادهای مناسب و ایجاد تعامل و ارتباط بین مسئولان اجرایی، قانون‌ گذاران، فعالان و هنرمندان می توان از این فرصت بهره مناسبی برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «جعفر قادری» در همایش و نمایشگاه ملی «هفت گوهرسنگ پارسی» که همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوریحان بیرونی در آرامگاه سعدی برگزار شد، گفت: در مجلس شورای اسلامی برای پر کردن خلاهای قانونی حوزه‌ های گردشگری و صنایع ‌دستی تلاش می شود و طرح حمایت از بافت ‌های فرسوده را هم مصوب کرده ایم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلیات «طرح اصلاح قانون حمایت از بافت‌ های پیرامون حرم‌ های مطهر (ع) هم مصوب شده و امیدواریم با اصلاح این قانون بتوانیم در هر کدام از شهرهای مذهبی، صندوقی برای حمایت از بافت‌های تاریخی اطراف حرمین مطهر (ع) داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت استان فارس در عرصه گوهرسنگ ها بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، می‌ توانند نگرانی‌ های موجود در بخش گوهرسنگ ‌ها و سایر بخش‌ های صنایع‌ دستی و گردشگری را به طرح تبدیل کنند تا خلاها و مشکلات قانونی برطرف شود.

قادری به برگزاری جام جهانی قطر اشاره کرد و گفت: جام جهانی قطر  فرصت مناسبی رونق صنایع ‌دستی فارس است و با  برگزاری رویدادهای مناسب و ایجاد تعامل و ارتباط بین مسئولان اجرایی، قانون‌ گذاران، فعالان و هنرمندان می توان از این فرصت بهره مناسبی برد.

کد خبر 1213018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha