مهر تحصیلی در گلستان با حضور ۴۰۲ هزار دانش‌آموز/ هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود

نظری گفت: جمعیت دانش آموزی استان گلستان امسال به ۴۰۲ هزار نفر خواهد رسید و تلاش ما این است کمبود معلم را به شیوه های مختلف جبران کنیم تا هیچ کلاسی در اول مهر بدون معلم نباشد.

«سیدرضا نظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان اظهارکرد: اقدامات سخت افزاری و مرم افزاری در قالب پروژه مهر در آموزش و پرورش استان در حال انجام است تا سال تحصیلی خوب و بانشاطی را آغاز کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: جمعیت دانش آموزی استان در سال گذشته حدود ۳۸۰ هزار نفر بود که پیش بینی می کنیم امسال این تعداد به ۴۰۲ هزار نفر برسد.

 

وی افزود: همه تلاش ما این است که مهر زیبا و با نشاطی را در استان آغاز کنیم که این اتفاق مستلزم برخی اقدامات اساسی از جمله در زمینه جبران کمبود معلم است.

 

نظری بیان کرد: حدود سه هزار و ۲۰۰ معلم در استان کمبود داریم که تلاش کردیم به شیوه های مختلف آن را جبران کنیم تا در آغاز سال تحصیلی هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

 

وی افزود: از سوی دیگر سعی ما براین بوده است تا هیچ دانش آموزش بدون کتاب باشد که تاکنون حدود ۹۰ درصد دانش آموزان یا کتاب های درسی را دریافت کرده اند یا در حال دریافت هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: فقط پایه هفتم و پایه دهم که در حال انتخاب رشته هستند نیاز به تهیه کتاب دارند که قبل از شروع مهرماه کتاب های درسی این پایه ها نیز آماده خواهد شد.

 

کد خبر 1213054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha