ارز مورد نیاز زائران اربعین در شعب بانک های مرکزی پرداخت می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در خصوص دریافت ارز برای زائران اربعین حسینی گفت: شعب بانک های مرکزی در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان و جاجرم در حال پرداخت ارز هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حسن ناهیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی امروز دوشنبه (14 شهریور) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: تمام تمهیدات لازم برای سفری ایمن و آرام زائران اربعین حسینی استان فراهم شده است.
 

 

وی افزود: اربعین برای جهان اسلام و شیعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و میعادگاهی برای انتشار و تبیین نهضت عاشورا است لذا ظرفیت مهمی برای کشور تلقی می شود.

 

ناهیدی تصریح کرد: برای بیش از دو هزار نفر مراجعه کننده تمدید گذرنامه صورت گرفته و افراد بدون گذرنامه یا فاقد اعتبار هم دارای برگ تردد شدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: تزریق دوز یادآور واکسیناسیون افراد زائر الزامی است.
 

 

ناهیدی در خصوص دریافت ارز برای زائران اربعین حسینی نیز گفت: شعب بانک های مرکزی در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان و  جاجرم هم در حال پرداخت ارز هستند.

 

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود اطلاع رسانی را موجب  تولید قدرت دانست و گفت: این تولید قدرت منافع نظام را در منطقه و جهان به نحو شایسته ای محقق می کند.

 

ناهیدی به پروژه های کلنگ زنی و افتتاح شده هفته دولت اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی ها و بهره برداری  پروژه های هفته دولت به تناسب جمعیت و اولویت ها انجام شده و ادامه برنامه ریزی ها برای شهرستان ها انجام خواهد گرفت.

 

وی تاکید کرد : تلاش دولت در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف است و هدف دولت در استانها این است که اولویت ها مشخص شده و با تامین اعتبار بتوانند در حوزه اجرا موفق عمل کنند.

 

کد خبر 1213064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha