شرکت تعاونی گلخانه داران کاشان تشکیل شد

مظلومی از تشکیل شرکت تعاونی گلخانه داران این شهرستان خبر داد.

«رضا مظلومی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: شرکت تعاونی گلخانه داران شهرستان کاشان به همت اداره جهاد کشاورزی این شهرستان تشکیل شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان افزود: نخستین نشست هماهنگی در این خصوص با دعوت از ۱۰ نفر از نمایندگان گلخانه داران شهرستان کاشان و نماینده اداره تعاون روستایی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه ضمن بیان مسائل و مشکلات گلخانه داران از جمله در تامین نهاده ها، تسهیلات، بازار فروش و .... ، کلیه حاضرین بر ضرورت تشکیل این تعاونی جهت پیگیری حقوق بهره برداران این حوزه تاکید کردند.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کاشان ادامه داد: همچنین در این نشست، سه نفر به عنوان نماینده جهت پیگیری موضوع تعیین و معرفی شدند و مقرر شد پیگیری تا حصول نتیجه توسط اعضا و شرکت فضای سبز فردوس با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی شهرستان صورت پذیرد.

 

مظلومی، هدف ایجاد و تقویت تشکل ها را عامل توسعه فرهنگ مطالبه گری مردمی به عنوان موتور جهش تولید در بخش کشاورزی دانست و افزود: سازمان تعاون روستایی که از بدنه وزارت جهادکشاورزی است در این امر ایفاگر نقش اصلی است.

کد خبر 1213068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha