راه اندازی «کافه کتاب» متفاوت در آران و بیدگل

مدیر اجرایی کانون فرهنگی تبلیغی مهدویت شهرستان آران و بیدگل از راه اندازی کافه کتاب متفاوت در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کافه کتاب «ساحل آرامش» برای نخستین بار با شیوه ای متفاوت در راستای تحول در فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آران و بیدگل راه اندازی شد.

 

مدیر اجرایی کافه کتاب ساحل آرامش آران و بیدگل افزود: این مجموعه فرهنگی با هدف ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی تحت نظر کانون فرهنگی تبلیغی مهدویت آران و بیدگل فعالیت می کند و پاتوقی برای علاقه مندان به مطالعه به ویژه نوجوانان و جوانان است.



حجت الاسلام ابراهیم پور ادامه داد: در این کافه کتاب سعی داریم بهترین خدمات در زمینه مطالعه هم در فضا سازی هم در موضوعات کتاب ها و انتشارات و حتی بهترین و جدید ترین نسخه ها و نویسندگان و کتاب های جذاب ، جدید، پرفروش ارائه شود.



مدیر اجرایی کانون فرهنگی تبلیغی مهدویت شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: برگزاری رویدادهای رونمایی و امضای کتاب، امانت گرفتن و خرید کتاب، برگزاری رویدادهای کتابخوانی و نقد کتاب، ارائه‌ی خدمات کافی شاپ، برگزاری رویدادهای فرهنگی و مسابقات کتابخوانی، دعوت از نویسندگان مطرح کشور و نویسندگان برتر منطقه ، معرفی و ارائه آثار صاحبان قلم آران و بیدگل، اجرای کتاب باز از دیگر برنامه های این کافه کتاب خواهد بود.



حجت الاسلام ابراهیم پور تصریح کرد: کافه‌ کتاب نوعی کافه با محیطی انباشته از کتاب است که در آن افراد می‌توانند کتاب بخوانند، کتاب بخرند، خوراکی و نوشیدنی هم سفارش دهند و گفت و گو کنند.

 

وی افزود: کافه کتاب ساحل آرامش به نشانی آران وبیدگل، خیابان ولی عصر، کوچه قائم ۲۱ در روزهای زوج از ساعت ۱۶ تا ۱۹ ویژه بانوان و روزهای فرد در همین بازه زمانی ویژه آقایان فعال است.

 

کد خبر 1213138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha