خط و نشان دادستان مرکز گلستان برای مدیران امضا طلایی/ تعقیب کیفری در انتظار سوء استفاده کنندگان

اسپانلو گفت: مدیران امضاهای طلایی را در جهت منافع مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، «محمود اسپانلو» در جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی از مدیران صاحب امضاهای طلایی خواست: از اختیار قانونی که به اصطلاح به آن، صلاحیت گزینشی می گویند و عامیانه تر همان امضاهای طلایی است، در جهت منافع عمومی استفاده کنند.

 

دادستان مرکز استان گلستان با تاکید بر اینکه مدیران باید بر مبنای جلب منافع عمومی از این اختیار استفاده کنند از رصد مدیران امضا طلایی خبر داد و گفت: مدیران امضا طلایی که با این اختیار قانونی، بر خلاف منافع عمومی  تصمیم بگیرند، در راستای ترک فعل و کوتاهی در انجام وظایف قانونی تحت تعقیب کیفری قرار می دهیم.

 

وی از مدیران خواست: هنگام اتخاذ تصمیم هایی که می تواند روی بخشی از مردم اثر بگذارد، ادله و سخنان طرفین را نیز بشنوند و بعد تصمیم بگیرند.

 

اسپانلو با بیان این که گلستان در زمینه توسعه با کم کاری تاریخی مواجه است، گفت: خوشبختانه در دولت جدید تلاش برای شتاب بخشی توسعه استان بیشتر شده که قابل تقدیر است و شورای حفظ حقوق بیت المال نیز امادگی کمک به توسعه استان را دارد و تلاش می کنیم تا ضمن توسعه کمترین اسیب به منابع ملی و محیط زیست و اراضی کشاورزی وارد شود.

 

 

کد خبر 1213172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha