اهمیت توجه  به ابعاد فرهنگی و تبلیغی اربعین

حجت الاسلام محمدی گفت: به ابعاد فرهنگی و تبلیغی اربعین اهمیت دارد و مراسم پیاده روی جاماندگان مثل سال های قبل، امسال نیز برگزار خواهد شد.

«حجت الاسلام حسن محمدی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان آذربایجان‌غربی ، از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در ارومیه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت پرداختن به ابعاد فرهنگی و تبلیغی اربعین و عدم امکان حضور بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی نجف تا کربلا، مراسم پیاده روی جاماندگان مثل سال های قبل، امسال نیز برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه افزود: اجتماع جاماندگان با محوریت تبلیغات اسلامی و همکاری هیئات مذهبی و سازمان ها و ادارات مختلف، روز ساعت ۱۷ شنبه 26 شهریور همزمان با اربعین حسینی از میدان شهدا ( دروازه شاپور ) ارومیه به سمت مزار شهداء باغ رضوان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: در طول مسیر پیاده روی جاماندگان، مواکب ایجاد و به حاضرین خدمات رسانی خواهند کرد و مراسم در باغ رضوان به عزاداری و سینه زنی ختم خواهد شد.

 

 این مسئول افزود: در همین راستا با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری اتوبوس ها در باغ رضوان مستقر و شرکت کنندگان را به شهر برمی گردانند.

 

وی گفت: مراسم عزاداری و سینه زنی صبح روز اربعین در میدان ولایت فقیه ارومیه با اجتماع هیئات مذهبی برگزار می شود.

کد خبر 1213190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha