طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» در سطح استان اجرا می شود

آبسوران گفت: طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» با هدف ترویج و آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب در استان آذربایجان‌‌غربی اجرا می شود.

«زهرا آبسوران»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان‌غربی، اظهار کرد:طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» با هدف ترویج و آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب در استان آذربایجان‌‌غربی اجرا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: هر هفته در یکی از شهرستان‌های استان این طرح از طرف شورای عفاف و حجاب این کانون اجرا می‌شود و هر کانون شهرستانی برنامه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری برای این منظور در نظر می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به تاکید بر اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در جامعه تدوین و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با این موضوع در مراکز کانون پرورش فکری استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

آبسوران ادامه داد: برنامه‌های کانون پرورش فکری استان آذربایجان غربی با موضوع عفاف و حجاب در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و به‌خصوص در میان گروه‌های سنی کودک و نوجوان است.

وی تصریح کرد: برای مثال برگزاری نمایش عروسک‌گردانی با موضوع عفاف و حجاب، معرفی شخصیت‌های مهم اسلامی از جمله حضرت فاطمه(س)، اجرای نمایش تئاتر با موضوع حجاب، ساخت عروسک‌های با حجاب اسلامی و ... از جمله این برنامه‌ها هستند.

آبسوران گفت: خواندن دل‌‎نوشته‌های ادبی کودکان با موضوع عفاف و حجاب، اجرای سرود و شعر، کشیدن نقاشی با این موضوع و سایر برنامه‌های خلاقانه در قالب طرح «یکشنبه‌های عفاف و حجاب» در سطح استان اجرا می‌شود

 

کد خبر 1213195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha