پیشرفت ۶۵ درصدی ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری زاهدان

فرماندار زاهدان گفت: ورزشگاه ۴۵۰۰ نفر زاهدان که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بود هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ابوذر مهدی نخعی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: زاهدان بیشترین نرخ رشد جمعیت شهری بعد از انقلاب را در کشور دارد.

 

فرماندار زاهدان با بیان اینکه44 درصد جمعیت مردم زاهدان حاشیه نشین هستند، ادامه داد: مهاجرت به زاهدان ادامه دارد در حالی که زاهدان جزء شهرهایی است که به شدت محدودیت زمین دارد.

 

نخعی  با اشاره به اینکه جلسه کمیته صیانت از اراضی به صورت ماهانه در فرمانداری برگزار می شود، گفت: بنیاد مسکن در سال گذشته  200 نیروی یگانه حفاظت  جذب کرده است.

 

وی با بیان اینکه سر ریز جمعیت به زاهدان عجیب و غریب است، گفت:   بخشی از وقت ما در شورای حفاظت، شورای اداری شهرستان زاهدان و استان، کمیته اراضی و  شورای  تامین صرف مصوبات مبارزه با  زمین خواری  می شود؛ نمی گوییم که زمین خواری در زاهدان نیست ولی به شدت نرخ رشد  زمین خواری را کاهش داده ایم این در حالی است در گذشته زمین خواری یک سرعت افسار گسیخته داشت.

 

فرماندار زاهدان به 4 پروژه مصوب سفر ریاست  جمهوری اشاره کرد و گفت:  ساختمان آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان که یکی از پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به زاهدان بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

نخعی به دیگر پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: باند دوم جاده میرجاوه به زاهدان با 20 درصد پیشرفت فیزیک در حال اجرا است و نیز  چاههای حرمک کاملا  به بهره برداری رسید و آب آن وارد مدار شده است و احداث ورزشگاه 4هزار و 500 نفری شهر زاهدان با 65 درصد در حال تکمیل شدن است.

کد خبر 1213208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha