مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

خسروی اسفزار گفت: ما و مسئولانی که حقوق بیت المال را دریافت می کنیم باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم و بدانید همه نسبت به یکدیگر مسئولیت داریم و همه عمر خدمت ما باید موثر و مفید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار امروز (15 شهریور) در جمع اهالی روستای خور اظهار داشت: خواسته های مردم از مسئولان یکی از نعمت های خدا است و در اجرای مسئولیت ها احساس خستگی نکنید.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه بیان کرد: ما و مسئولانی که حقوق بیت المال را دریافت می کنیم باید پاسخگوی مشکلات مردم باشیم و بدانید همه نسبت به یکدیگر مسئولیت داریم و همه عمر خدمت ما باید موثر و مفید باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، افزود: در مطالبات محدودیت هایی وجود دارد که انتظار است مردم این موضوعات را درک کنند.

 

خسروی اسفزار درخصوص دولت سیزدهم گفت: این دولت طی یکسال گذشته خیر و برکت بسیاری داشته است؛ یکی از اقدامات خوب این دولت پروژه آب خوزستان بود که قدمتی 12 ساله داشته است و این دولت توانست طی 10 ماه به اتمام برساند.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه داد: دولت سیزدهم تا پنج سال دیگر هر ماه باید 13 هزار میلیارد تومان سررسید دولت قبلی را پرداخت کند.

 

وی با بیان اینکه دولت تصمیم گرفته به زائران اربعین حسینی از پنج تا 10 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کند، افزود: تا زائران اربعین حسینی در این زیارت دچار مشکلات نشوند.

 

خسروی اسفزار در خصوص رتبه بندی معلمان عنوان کرد: حدود 850 هزار نفر شامل این طرح شدند و 10 سال است که باید این رتبه بندی اجرا می شد که تا دولت سیزدهم محقق نشده بود.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: دولت قبل زمانی که بودجه و زمان داشت این کار را انجام نداد و به دولت سیزدهم رسید و 75 هزار معلم که در طرح «مهرآفرین» آموزش و پرورش خدمت می کنند در انتظار این طرح رتبه بندی هستند.

 

وی با بیان اینکه دلسوزتر از رئیس جمهور بعد از مقام معظم رهبری وجود ندارد، ادامه داد: اگر امکانات باشد کوتاهی از سمت دولت صورت نمی گیرد و تمام خواسته های مردم حق است.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: مدیران امروز این خصوصیت را دارند که در میدان برای رسیدگی به خواسته های مردم حضور داشته باشند و از دولت عقب نمانند و به لطف خدا طی یکسال گذشته گشایش خوبی در کشور ایجاد شد.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در خصوص مشکل محصول زرشک استان گفت: بحث زرشک امروز یکی از مهم ترین مشکلات استان است و حدود 2 ماه است که این موضوع را پیگیری می کنیم.

 

 

کد خبر 1213211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha