تاکنون بیش از ۲۶ هزار نفر از مرز خسروی راهی عتبات عالیات شدند

حیدری،گفت: تاکنون بیش از ۲۶ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز خسروی راهی عتبات عالیات شده و بیش از ۱۶۰۰ نفر هم از این مرز وارد کشور شدند.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، با اشاره تردد زوار از مرز خسروی در ایام اربعین حسینی، گفت: روند کنونی تردد زوار از مرز خسروی بصورت روان است و روزانه چند هزار نفر از مرز خارج می‌شوند ممکن است معطلی زوار را داشته باشیم، اما این معطلی و توقف بسیار کوتاه است.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین، افزود: در حال حاضر ۲۹ گیت فعال در پایانه مرزی خسروی برای تردد زوار اربعین در حال ارائه خدمات است و زوار هر روز ازساعت پنج صبح تا ۱۹ عصر می توانند از مرز خسروی تردد کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: از نظر زیرساخت‌ها و امکانات هیچ کمبود و مشکلی برای ارائه خدمات و پذیرایی از زوار اربعین وجود ندارد و از ماه‌ها قبل تدابیر لازم برای این موضوع اندیشیده شده و  ظرفیت کافی برای اسکان زوار هم فراهم است.

 

حیدری،تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین فراهم شده و هیچ محدودیتی برای پذیرش زائران در قصرشیرین نداریم.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین، اظهار کرد:تمام اعضای ستاد اربعین و همچنین ستادهای مردمی آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زائران در قصرشیرین و مرز رسمی خسروی را دارند و هیچ مشکلی در زمینه خدمات رسانی به زائران وجود ندارد.

 

وی در پایان تاکید کرد: از تمام زوار درخواست داریم حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

 

کد خبر 1213226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha