الجزیره خواستار انجام تحقیقات مستقل در مورد قتل خبرنگار فلسطینی شد

شبکه الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی می‌ خواهد از مسئولیت قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی این شبکه شانه خالی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شبکه ضمن محکوم کردن عدم اعتراف صریح ارتش رژیم صهیونیستی به قتل ابوعاقله، عنوان کرد که این رژیم اینگونه می‌خواهد از مجازات عاملان این جنایت طفره برود.

 

شبکه الجزیره خواستار انجام تحقیقات مستقل بین‌المللی در مورد شهادت شیرین ابوعاقله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی شد.

 

خانواده شیرین ابوعاقله هم تاکید کردند که اعتراف غیرصریح رژیم صهیونیستی به قتل وی، سرپوش نهادن بر حقیقت و فرار از مسئولیت قتل او است.

 

خانواده این خبرنگار عنوان کردند که این اقدام رژیم صهیونیستی ثابت کرد که جنایتکاران جنگی نمی‌توانند در مورد جنایات خود تحقیق کنند.

 

آن‌ها همچنین تاکید کردند که ما همچنان خوستار تحقیقات جامع و مستقل آمریکایی‌ها در مورد قتل ابوعاقله هستیم و این کمترین خواسته ما از دولت آمریکا است.

 

خانواده این خبرنگار شهید بیان کردند که ما به فشارهای خود بر واشنگتن برای پیگیری این قضیه ادامه می‌دهیم و این مسئله را در دادگاه کیفری بین‌المللی دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 1213255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha