اعزام کاروان رسانه ای بسیج رسانه گلستان برای پوشش رویداد جهانی اربعین

تجری از اعزام کاروان رسانه ای بسیج رسانه استان گلستان به منظور کمک به پوشش رویداد بزرگ و جهانی و بزرگترین اجتماع مردمی جهان «راهیپمایی اربعین حسینی» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «محمدمهدی تجری» امروز (سه شنبه 15 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: کاروان رسانه ای بسیج رسانه استان گلستان روز (جمعه 18 شهریور) به منظور کمک به پوشش رویداد بزرگ و جهانی و بزرگترین اجتماع مردمی جهان «راهیپمایی اربعین حسینی» به سمت مرز اعزام می شوند.

 

رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: این کاروان از اصحاب رسانه استان شامل تصویر بردار، عکاس، مستند ساز و صاحبان قلم  هستند که در سفر 6 روزه خود اقدام به پوشش گوشه ای از عظمت این رویداد اعتقادی و دینی می کنند.

 

وی ادامه داد: پوشش رسانه ای این کاروان شامل؛ تصویر نگاری روزانه مراسم در طول روز با تهیه تصاویری از جلوه های حضور و عظمت مراسم اربعین، تولید محتوای مکتوب و گزارش و یادداشت از مراسم، وقایع نگار روزانه راهپیمایی اربعین و تهیه مستند تولیدی سفر است.

 

تجری گفت: تصویر نگار و گزارش و یادداشت های تولید شده برای تمامی رسانه های استان ارسال می شود تا پوشش مناسب و درخوری در رسانه های استان داشته باشیم.

 

وی از اصحاب رسانه استان و صاحبان پایگاه های خبری و خبرگزاری ها خواست تا بخش ویژه ای برای پوشش این موارد در سایت و یا کانال خود داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1213293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha