زمینه اشتغال در روستاها فراهم شود

هاشمی با تأکید بر ایجاد زمینه اشتغال در روستاها گفت: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اثرات بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛سید«محمد رضا هاشمی» در سی و سومین برنامه کاروان خدمت که در بخش کالپوش روستای حق الخواجه انجام شد گفت: با مشارکت و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید و همچنین دفتر امور روستایی استانداری استان سمنان باید طرحی برای ایجاد اشتغال در روستاها تدوین شود.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه نخستین اولویت را در روستاها، ایجاد اشتغال است ادامه داد: در تدوین این طرح باید تمامی نیازهای ارائه شده مردم لحاظ و از سوی مدیران اجرایی پیگیری و عملیاتی شود.

 

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده مکاتبه واگذاری زمین ورزشی از سوی منابع طبیعی به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال می‌شود عنوان کرد: این اداره کل موظف به پیگیری‌های لازم جهت جذب اعتبارات ملی است.

 

هاشمی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اثرات بسیاری دارد که از جمله آن‌ها جلوگیری از مهاجرت روستانشینان به مناطق شهری و کمک به رونق تولید است اظهار کرد: لازم است صندوق کارآفرینی امید تسهیلات جهت اشتغال را در روستای حق الخواجه فراهم کند.

 

«عباس طاهران پور»نیز دراین برنامه با اشاره به حضور استاندار سمنان در روستاهای استان علیرغم تمامی مشغله‌های کاری گفت: بیش از ۱۲ سال است که هیچ استانداری به روستای حق الخواجه سفر نکرده است و سید محمدرضا هاشمی تنها استانداری است که در طی این مدت به این روستا آمده است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی اظهار امیدواری کرد: با مساعدت استاندار سمنان و همراهی و همکاری مدیران کل مشکلات مردم ساکن در روستاها رفع شود.

کد خبر 1213346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha