مساجد بهترین پایگاه برای اجرای فعالیت های فرهنگی هستند

حجت الاسلام حسین ابراهیمی گفت: مساجد بهترین پایگاه برای اجرای فعالیت های فرهنگی با محوریت جوانان است.

با گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سینا دلشادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با حضور در زرندیه با ائمه جمعه شهرستان زرندیه حجت اسلام ابراهیمی، مجدی زاده و عطاء الهی دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار حجت الاسلام «حسین ابراهیمی»، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگی،  گفت: حوزه فرهنگی، حوزه بسیار مهمی است که متولیان امر در این حوزه باید بیش از پیش در این راستا فعالیت داشته باشند.

 

امام جمعه زرندیه با اشاره به توطئه ها و شبیخون فرهنگی دشمنان بیان کرد: اصحاب فرهنگ و هنر در این راستا وظیفه  سنگینی بر عهده دارند و باید با برنامه‌ریزی،  ترویج و تبیین فرهنگی دینی این مهم را به درستی در جامعه نهادینه و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد بهترین پایگاه فرهنگی هستند و باید فعالیت ها در مساجد و بهره گیری از ظرفیت مساجد انجام شود، ادامه داد: ائمه جماعت، کانون های مساجد، پایگاه های بسیج و هیئت امنا باید در کنار هم و با برنامه ریزی درست و دقیق به جذب جوانان به مساجد بپردازند.

 

این مقام مسئول به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اشاره کرد و ادامه داد: بحمدلله کانون های فرهنگی در این ایام با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی توانسته اند جوانان و نوجوانان را به مساجد جذب کنند که این کار بسیار ارزشمندی است.

 

امام جمعه شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز رو جامعه تدوین شود، بیان کرد: فعالیت های فرهنگی هنری باید با تاکید بر مشارکت و حضور مردم انجام شود چرا که انجام فعالیت ها مردمی همیشه بازخورد بهتری داشته است

کد خبر 1213352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha