لزوم استفاده موثر از تقارن هفته «وحدت» و یادروز حافظ برای برگزاری برنامه های فرهنگی در فارس

موسوی نژادیان گفت: تقارن هفته «وحدت» و یادروز حافظ، فرصت مغتنمی برای عرض ارادت به ساحت نورانی پیامبر (ص) و حضرت حافظ شیرازی است و تمامی دستگاه‌ های فرهنگی و هنری فارس باید برای برگزاری مطلوب این ۲ مناسبت به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «سید رسول موسوی نژادیان»، امروز (سه شنبه 15 شهریور) ضمن گرامیداشت تقارن هفته «وحدت» و یادروز حافظ در جمع خبرنگاران گفت: این تقارن خجسته، فرصت مغتنمی برای عرض ارادت به ساحت نورانی پیامبر (ص) و حضرت حافظ شیرازی است و تمامی دستگاه‌ های فرهنگی و هنری فارس باید برای برگزاری مطلوب این 2 مناسبت به میدان بیایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همکاری مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دبیرخانه کنگره بین المللی «محمد (ص)» امری مبارک است و به دلیل اهمیت هفته «وحدت» و یادروز حافظ با مشارکت تمامی حوزه ها و فعالان هنری در پیاده راه حافظ شاهد برپایی نمایشگاه آثار فاخر و برگزاری برنامه های متنوع هنری خواهیم بود که باید سطح مخاطبان وگردشگران خارجی در این برنامه ها دیده شود.

«حامد تقوایی»، هم گفت:  دقت لازم در کیفیت و نحوه ایجاد سازه های نمایشگاه انجام شده و در کنار نمایشگاه آثار هنرمندان رشته ‌های مختلف، برنامه‌ های صحنه ای در کنار این نمایشگاه در هفته «وحدت» برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره «محمد (ص)» اعلام کرد: تولید و نصب نماد شهری با موضوع «پیامبر رحمت» توسط یکی از هنرمندان برجسته کشور از برنامه ‌های این ایام است.

کد خبر 1213353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha