مرزهای جدید برای عبور زائران اربعین بازگشایی شده است

وحیدی با اعلام این خبر گفت: مرزهای جدید برای عبور زائران اربعین بازگشایی و امکانات خوبی در این مرزها برای زائران پیش‌بینی شده و تنها مشکل زائران اربعین مربوط به زائران افغانستان و پاکستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، احمدی وحیدی ظهر امروز سه‌شنبه(۱۵شهریورماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه وضعیت تردد در مرزهای کشورمان بسیار خوب و روان است، از عبور حدود ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرزها خبر داد و گفت: تاکنون لوازم و امکانات نزدیک به 5 هزار موکب هم به عراق ارسال شده است.

 

وزیر کشور ادامه داد: مرزهای جدید برای عبور زائران اربعین بازگشایی و امکانات خوبی در این مرزها برای زائران اربعین پیش‌بینی شده است. تنها مشکل موجود حال حاضر برای زائران اربعین مربوط به زائران افغانستان و پاکستان است.

 

وی ادامه داد: در حال مذاکره با دولت عراق برای حل این مشکلات هستیم هرچند آنها هم قبول دارند و اندک مشکلات باقیمانده مربوط به مشکلات اجرایی است که تلاش می‌کنیم حل شود.

 

وحیدی با توصیه به مردم برای استفاده از خودروهای شخصی در صورت امکان برای سفر به مرز گفت: در نظر گرفتن این مورد موجب می‌شود، حمل و نقل عمومی به همه زوار ارائه خدمت بکند.

 

وی به بازدیدهای خود از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: صبح امروز از منطقه ویژه اقتصادی شهر زنجان بازدید شد که مشکل موجود در این منطقه مربوط به حریم آن است که اگر حل و این منطقه راه‌اندازی شود، ظرفیت کمک موثر بر اقتصاد استان را دارد.

 

وحیدی بازدید از جاده جدید بازگشایی شده به عنوان کمربندی در شهر زنجان را یادآور شد و گفت: این بازگشایی اقدام با ارزشی است که با همراهی شهرداری و آزاد شدن زمین توسط ارتش برای بازگشایی انجام شده که افتتاح آن در آینده نزدیک در رفع بار ترافیکی این منطقه از شهر موثر خواهد بود.

 

وزیر کشور به پیشرفت‌های قابل توجه پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره و تصریح کرد: آنچه که از نزدیک مشاهده کردم اقدام بسیار خوبی بود که از قضا ۲۰۰ واحد از آن در آینده نزدیک آماده واگذاری خواهد شد.

 

وی به بازدید خود از کارخانه ایران ترانسفورماتور به عنوان یک هلدینگ اشاره کرد و گفت: این کارخانه دستاورد بسیار مهم صنعتی در تولید ترانسفورماتور قدرت و توزیع دارد که با اقدامات انجام شده در آن تولیدات آن در آینده البته با همراهی فولاد مبارکه به صورت ۱۰۰ درصد داخلی خواهد شد.

 

وحیدی با اشاره به راه افتادن نهضت آسفالت‌ریزی در شهر زنجان طبق مشاهدات خود اشاره کرد و گفت: این مهم با همراهی استانداری زنجان البته با کار اجرایی شهرداری در حال اجرا است که قابل تقدیر است.

 

کد خبر 1213362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha