برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز روز جامعه تدوین شود

دلشادی گفت: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز روز جامعه تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سینا دلشادی» در دیدار با ائمه جمعه شهرستان زرندیه به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام در استان مرکزی پرداخت و گفت: فعالیت های فرهنگی باید هوشمندانه،  آگاهانه،  متناسب با نیاز روز جامعه و با مشارکت افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان انجام شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شود،  خاطر نشان کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و اگر فرهنگ یک جامعه ارتقاء یابد قطعا آن جامعه می تواند در عرصه های مختلف پیشتاز باشد.

 

وی به مشارکت همه دستگاه ها و نهاد ها در فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: همه دستگاه ها و نهاد ها باید در امر فرهنگی ورود پیدا کنند و نهاد های دانشگاهی نیز در این راستا نقش پر رنگی دارند.

 

در ادامه این دیدار احمد جوانمرد نیز به ارایه گزارشی از برنامه های فرهنگی هنری شهرستان زرندیه پرداخت و گفت: اجرای برنامه ها با حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان به با بهره گیری از ظرفیت مساجد انجام می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه ادامه داد: فعالیت در حوزه فرهنگی باید با عشق و علاقه باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد.

 

در ادامه دلشادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از روند تکمیل و تجهیز پروژه سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری مامونیه بازدید کرد.

کد خبر 1213414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha