نمایشگاه تخصصی «کتاب کودک» در شهر ابوزیدآباد گشایش یافت

مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی منتظران مهدی(عج) از گشایش نمایشگاه تخصصی «کتاب کودک» در شهر ابوزیدآباد خبر داد.

محسن طاهری پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نمایشگاه تخصصی «کتاب کودک» در راستای رشد و توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل گشایش یافت.

 

مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی منتظران مهدی(عج) ابوزیدآباد افزود: این نمایشگاه با همکاری مشترک هیئت فاطمیون شهر ابوزیدآباد، کانون فرهنگی منتظران مهدی(عج) ابوزیدآباد و پایگاه بسیج شهید همت و صدیقه کبری(س) در سالن فرهنگی ورزشی فاطمیون ابوزیدآباد برپا شده است.

 

طاهری پور ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب در موضوعات داستان، رنگ آمیزی، شعر، کتاب کار ،عقاید پیامبران، زندگی ائمه(ع) و مجموعه قصه های کودکانه در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.



مسئول روابط عمومی کانون فرهنگی منتظران مهدی(عج) ابوزیدآباد به غرفه های متنوع ویژه کودکان با موضوع کتاب و کودک اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه کتاب های کودک با ۴۰ درصد تخفیف به علاقه مندان ارائه می شود و در حاشیه این نمایشگاه، برنامه های مختلف فرهنگی اجرا خواهد شد.



طاهری پور خاطر نشان کرد: نمایشگاه تخصصی کودک ابوزیدآباد، روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵  و ۱۶ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در سالن فرهنگی ورزشی فاطمیون ابوزیدآباد پذیرای کودکان و نوجوانان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

کد خبر 1213445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha