مسابقه ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «داروی درد حاج قاسم» برگزار می شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران وبیدگل از برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «داروی درد حاج قاسم» خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مسابقه ملی کتابخوانی در راستای تکریم یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و آشنایی مخاطبان با مکتب فکری سیدالشهدای مقاومت برگزار می شود.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران وبیدگل افزود: این مسابقه با محوریت کتاب «داروی درد حاج قاسم» اثر تالیفی محمد علی نژاد به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و در قالب سوالات چهارگزینه ای برگزار می شود.

 

رنجکش ادامه داد: کتاب «داروی درد حاج قاسم» سومین اثر از مجموعه چهار جلدی «سردار سرافراز» است که به مباحث پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی می پردازد.

 

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند تا ۱۴ آبان ماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir، برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه اقدام کنند.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آران وبیدگل تصریح کرد: نتایج مسابقه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اعلام و به ۱۱۴ نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

کد خبر 1213448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha