سپاه به دنبال رفع فقر و محرومیت از مناطق مختلف کشور است

سردار حزنی گفت: همه رده های سپاه در کشور علاوه بر انجام رسالت اصلی در زمینه محرومیت زدایی نیز گام بردارند و نیمه پایانی سال و سال ۱۴۰۲ در برخی مناطق‌‌ نیز باید فقر و محرومیت را از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سید ضیاالدین حزنی» امروز (۱۵شهریور) در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی استان مازندران که در سالن جلسات سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است که در کنار این ماموریت بحث محرومیت زدایی،مردم داری و مردم دوستی در اولویت بعدی دارد.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگي و محرومیت زدايي سپاه افزود: در مناطق محروم، حساس و مرزی نیز اقدامات مناسبی درزمینه عمرانی، امنیت غذایی، اشتغال و بحث آب انجام شد.

 

وی با بیان اینکه همچنین پیگیر  بحث خانه‌سازی برای معلولان، محرومان، مددجویان کشور هستیم، بیان کرد: همه رده های سپاه در کشور علاوه بر انجام رسالت اصلی در زمینه محرومیت زدایی نیز گام بردارند و نیمه پایانی سال و سال ۱۴۰۲ در برخی مناطق‌‌ نیز باید فقر و محرومیت را از بین ببریم.

 

سردار حزنی گفت: از همه مدیرانی که سیاست اجرایی آنان منفعت رساندن به مردم‌ مناطق محروم است قدردانی می کنیم‌ امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی، فرماندهان نواحی، نماینده ولی فقیه، مدیران کل، فرمانداران و ائمه جمعه بتوانیم گام های بهتری درجهت محرومیت زدایی برداریم.

 

 

 

کد خبر 1213470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha