ساماندهی  پنج هزار  گروه جهادی در مازندران/مشکل آب ۱۲۸روستا به زودی مرتفع می شود

سردار مسلمی از ساماندهی پنج هزار گروه جهادی در بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد و گفت: در قالب این گروه های جهادی حدود ۳هزار سوژه با اعتبار مشخص جانمایی و در قالب پروژه تعریف شده و در مناطق بالادست و محروم اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۱۵شهریور) در آئین تجلیل از فعالان عرصه خدمت رساني و محرومیت زدايی استان مازندران  که در سالن جلسات سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این‌ همایش تجلیل از فعالان عرصه خدمت رسانی، محرومیت زدایی استان اعم از مدیران کل، دستگاهای اجرایی، نظارتی، فعالین حوزه میدان عمل، فرماندهان نواحی قرارگاهای جهادی، خیرین است تا گروه های جهادی فعال تر ، موثرتر و کیفی تری را  در استان داشته باشیم.


فرمانده سپاه کربلا افزود: پشتیبانی خوبی از گروه های جهادی فعال کنیم تا این گروه ها بتوانند آسانتر در میدان عمل ورود پیدا کند.

 

وی ادامه داد: هم افزایی، همراهی و همپوشانی خوبی در حوزه مدیران استان مازندران وجود دارد و اقدامات موثری در بخش محرومیت زدایی شکل گرفت.

 

سردار مسلمی بیان کرد: پنج هزارگروه جهادی در قالب بسیج سازندگی استان سازماندهی شدند که هرکدام از گروه ها در قالب های مختلف فعالیت خاصی را در حوزه  فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی انجام می دهند.

 

فرمانده سپاه کربلا گفت: در قالب این گروه های جهادی حدود ۳هزار سوژه با اعتبار مشخص جانمایی و در قالب پروژه تعریف شده و در مناطق بالادست و محروم در زمینه ساخت راه ،مسکن محرومین، پل روستایی، جاده بین مزارع، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، ساخت خانه عالم، آسفالت راه و جاده روستایی اقدام می شود.

 

سردار مسلمی افزود: یکی ازچالش های استان مازندران بحث آب بود که در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال فعالیت است  و تلاش داریم مشکل ۱۲۸روستا را در قالب  ۱۹مجتمع آبرسانی تا ۳ماه آینده حل کنیم‌.

کد خبر 1213472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha