بستری ۵۰ بیمار بدحال کرونایی در مراکز درمانی گلستان/ ثبات نسبی در تعداد بیماران بستری

گلفیروزی گفت: تعداد بیماران بدحال که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند در روزهای اخیر افزایش یافته است.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان در مقایسه با روزهای گذشته به یک ثبات نسبی رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۱۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مستقر هستند که این تعداد نسبت به شبانه روز گذشته تغییری نکرده است.

 

وی با اشاره به روند افزایشی شمار بیماران کرونایی بدحال در استان گلستان خاطرنشان کرد: هرچند تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان طی روزهای اخیر افزایشی بوده اما خوشبختانه این آمار نسبت به دیروز کمتر شده است.

 

گلفیروزی افزود: براساس آخرین آمارها در حال حاضر ۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند  که حال ۱۸ بیمار متصل به دستگاه های ونتیلاتور وخیم است.

 

وی بیان کرد: بهترین راه برای در امان ماندن از خطرات این ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک و هم چنین تکمیل واکسیناسیون کرونا است. افراد واجد شرایط لازم است در ۶ ماه گذشته حداقل یک دز واکسن کرونا تزریق کرده باشند.

 

کد خبر 1213478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha