احداث مجتمع گردشگری شیروان درآمدزایی خوبی برای منطقه خواهد داشت

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: احداث مجتمع گردشگری شیروان درآمدزایی خوبی برای منطقه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان «عزت الله ضرغامی» سه شنبه شب 15 شهریورماه در آیین کلنگ زنی مجتمع گردشگری اسب دوانی شیروان جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر این مجموعه به خوبی احداث شود یکی از موقعیت های خوب تفریحی برای مردم شهرستان و جمعیت میلیونی که از این مسیر تردد می کنند فرصت مناسبی خواهد بود و اشتغالزایی و درآمدزایی خوبی خواهد داشت.

 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به مجموعه کلنگ زنی مجموعه گردشگری خاطرنشان کرد: این مجموعه گردشگری ظرفیت های بالایی برای شهرستان خواهد داشت که توسعه آن انجام می شود، مجموعه ای از نیازهای مردم برای سرگرمی برای تولید شادی با سلیقه خوب و برنامه ریزی مالی خوبی طراحی شده است.

 

ضرغامی عنوان کرد: اگر این مجموعه به خوبی احداث شود یکی از موقعیت های خوب تفریحی برای مردم شهرستان و جمعیت میلیونی که از این مسیر تردد می کنند فرصت مناسبی خواهد بود و اشتغالزایی و درآمدزایی خوبی خواهد داشت.

 

نماینده مرم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مجتمع پرورش اسب و باشگاه سورارکاری دیده شد و با استاندارهای بین المللی ساخته شده و تمام امکانات را در حد پرورش اسب هایی بی نظیر لحاظ شده است.

 

«علی جدی» اظهار کرد: در بحث گردشگری هم با توجه به اینکه در حاشیه بین المللی است امکانات خوبی برای آن در نظر گرفته شده است، بخش خصوصی مجموعه فعال، توانمند و باانگیزه ای هستند که 400 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه گذاری است و باید کمک کنیم تا از بحث های تبصره ای استفاده شود تا اقتصادی آن قابل توجیه باشد چرا که توجیه اقتصادی این طرح در منطقه کمتر از معمول است و با انگیزه و علاقه متقاضیان این کار انجام می شود.

 

کلنگ مجتمع گردشگری اسب دوانی یزدان پناه واقع در روستای امیرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان عصر روز سه شنبه با حضور عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بر زمین زده شد.

 

 این مجتمع گردشگری، تفریحی، سرگرمی و ورزشی در مساحت هشت هکتار با اشتغالزایی ۲۵ نفر، حجم کل سرمایه گذاری آن ۴۰۰ میلیارد ریال است و سرمایه انجام شده توسط سرمایه گذار تاکنون، ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1213489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha