پویش «کیف مهربانی» در زیرکوه اجرا می شود

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه گفت: پویش «کیف مهربانی» در آستانه سال تحصیلی جدید به همت قرارگاه شهید ناصری در زیرکوه جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین بسته های تحصیلی اجرا می شود.

جعفر علی آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان جنوبی اظهار داشت: قرارگاه شهید ناصری در کنار فعالیت های عمرانی به بحث کمک به نیازمندان به خصوص دانش آموزا نیازمند را در دستور اجرا دارد.

 

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با اشاره به برگزاری پویش «کیف مهربانی» گفت: این پویش در آستانه سال تحصیلی جدید به همت قرارگاه شهید ناصری در زیرکوه جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته نیز 2 هزار بسته تحصیلی به همت خیرین و نیک اندیشان تهیه شد و اقدام به توزیع این بسته ها در روستاها و مناطق مرزی شهرستان زیرکوه کردیم.

 

علی آبادی در خصوص نحوه مشارکت در پویش «کیف مهربانی» گفت: خیرین و نیک اندیشان عزیز می توانند برای مشارکت در پویش «کیف مهربانی» می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037707000378087 واریز کنند.

 

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه در پایان عنوان کرد: این پویش هرساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت اجرا می‌شود و براساس اهداف آن تلاش می‌شود حتی یک دانش‌آموز از تحصیل محروم نماند و یا در روند تحصیل خود دچار مشکل نشود.

 

 

 

 

کد خبر 1213585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha