ورزش فرصتی برای رشد و بالندگی جامعه است

حجت الاسلام مدبر گفت: ورزش فرصتی برای رشد و بالندگی و همچنین عاملی برای شناساندن و معرفی بیشتر شهرستان جهرم در عرصه ملی و بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور) در دیدار جامعه ورزش شهرستان جهرم که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، ورزش را فرصتی برای رشد و بالندگی و همچنین عاملی برای شناساندن و معرفی بیشتر شهرستان در عرصه ملی و بین المللی دانست.

 

امام جمعه جهرم بیان داشت: باید با ورود و پشتیبانی بخش های مختلف از ورزشکاران،زمینه موفقیت آنان را فراهم کرد چرا که این خود باعث ترغیب بیشتر علاقه مندان به خصوص نوجوانان و جوانان به امر ورزش می شود.

 

«خدیجه رمضانلی»، نیز گفت: توجه ویژه به حوزه جوانان از دغدغه های اداره ورزش و جوانان جهرم است و از رسانه ها نیز تقاضا داریم نسبت به این امر خطیر اهتمام داشته باشند.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان جهرم افزود: رسانه ها پلی برای انتقال دغدغه ها و مشکلات جوانان باشند تا ضمن شناسایی آن بتوانیم در رفع این مشکلات پیگیری کرده و به سرانجام برسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه مترصد فعالیت بیشتر در حوزه جوانان هستیم، عنوان کرد: در این راستا جوانان توانمند باید شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

 

رمضانلی با اشاره به فعالیت های اداره ورزش و جوانان جهرم در سه ماه گذشته، عنوان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف از جمله هفته حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و همچنین کارگاه های آموزشی ازدواج، مشاوره و کارآفرینی از جمله برنامه های این اداره با همت و همیاری سازمان های مردم نهاد بوده است.

 

وی با اشاره به اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی، عنوان کرد: پیگیری، نظارت بر تکمیل روند پروژه های چمن مصنوعی در روستاهای «حسین آباد» و «کناردان» و مناطق «قطب آباد»، «سیمکان» و همچنین سالن کاراته مجموعه ورزشی «شهید فرجام» و سالن رزمی محله «حیدرآباد» دیگر فعالیت های این نهاد بوده است.

 

در این ديدار همچنین حاضرین به بیان دیدگاه های خود در زمینه ارتقا ورزش شهرستان پرداخته و گزارشی نیز از فعالیت های اخیر اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم توسط سرپرست این اداره،ارائه شد.
 

کد خبر 1213604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha