برگزاری چهارمین نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی بانوان شهرستان مهاباد

ارجمندی گفت: چهارمین نمایشگاه صنایع دستی، محصولات فرهنگی و توانمندی‌های بانوان به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد در سالن سینما تربیت این شهر در حال برگزاری است.

«محمد ارجمندی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه صنایع دستی، محصولات فرهنگی و توانمندی‌های بانوان به همت کانون فرهنگی هنری ساجده و با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد در سالن سینما تربیت این شهر افتتاح شد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مهاباد افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی دستاوردها و تولیدات هنرمندان و صاحبان هنر است تا استعدادهای نهفته در مناطق مختلف شهر شناسایی شوند و فرصت حضور در نمایشگاه‌های آتی را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند از ظرفیت کانون‌های فرهنگی  هنری برای فراگیری صنایع دستی و اشتغالزایی استفاده نمایند.

 
ارجمندی تصریح کرد: تلاش‌ها برای برگزاری این نمایشگاه در سالن وحدت بدلیل درخواست هزینه برای مکان و تجهیزات مورد نیاز نمایشگاه به نتیجه نرسیده است.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: مسوولان باید برای در اختیار گذاشتن مکانی بهتر برای عرضه صنایع دستی و محصولات فرهنگی بانوان در این شهرستان  همت کنند.

 

گفتنی است؛ چهارمین نمایشگاه صنایع دستی و محصولات فرهنگی بانوان مهاباد، بمدت 10 روز از ساعت 10 الی 14 و ساعت 17 الی 22 شب، در سالن سینما تربیت شهر مهاباد برای بازدید علاقمندان دایر است. 

کد خبر 1213614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha