اشتغال زایی محور اصلی بچه های مسجد جامع سفیددشت در طرح اوقات فراغت

نفر با اشاره به برگزاری کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ در کانون حضرت امیرالمؤمنین (ع)، مسجد جامع سفيددشت شهرستان بروجن گفت: اولويت اصلی غنی سازی اوقات فراغت در اين کانون ایجاد کارآفرينی و اشتغال زايی بوده است.

«سمیه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اولويت اصلی غنی سازی اوقات فراغت در کانون حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع سفيددشت ایجاد کارآفرينی و اشتغال زايی بوده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمومنین (ع)» مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: کلاس های ترمه دوزی «سرمه دوزی» و برگزاری کارگاه ریسندگی برای خواهران از جمله فعالیت های طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ برای کارآفرینی و اشتغالزایی در این کانون بوده است.

 

وی ابراز کرد: همچنین برگزاری کلاس های روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم در تمامی رده های سنی، کلاس های نقاشی و خوشنویسی، چرتکه برای رده سنی شش تا ۱۳ سال، زبان خارجه از مبتدی تا پیشرفته و کلاس های تقویتی درس زبان انگلیسی و ریاضی در این کانون برگزار می شود.

 

نفر افزود: همکاری همه جانبه اعضای فعال کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت در انجام فعالیت ها و کمک به مدیرمسئول کانون در اجرای برنامه ها و همکاری شهرداری و شورای شهر و هیئت امنا مسجد از دلایل موفقیت این کانون در اجرای برنامه ها است.

 

کد خبر 1213619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha