الگو بودن ایران برای دیگر كشورهای منطقه از جمله سوریه

حسینی از الگو بودن ایران برای دیگر كشورهای منطقه از جمله سوریه گفت و بیان كرد: ایران به سوری‌ها اعلام كرد اگر در برابر تهاجم و تجاوز كشورهای غربی و تروریست‌ها مقاومت كنند، حتما پیروز خواهند كه در نهایت نیز پیروز شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالله حسینی، كارشناس مسائل سیاسی در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) در خصوص الگو بودن جمهوری اسلامی در مقابله با استكبار گفت: جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب با هجوم ناجوانمردانه دشمنان مواجه بوده است. در همان دو سال ابتدایی انقلاب، جنگ هشت ساله را آغاز كردند و این در حالی است كه هیچ كدام از كشورهای جهان به جز سوریه به ایران كمك نمی‌كرد. ثمره مقاومت عقب نشینی صدام از ایران بود.

 

وی با بیان اینکه ماشین جنگی دشمن همواره از جبهه‌ای به جبهه دیگری منتقل شد و در جبهه‌ای كه دشمن با ایران جنگید، تجربه مقامت و پایمردی به كمك كشورمان آمد، گفت: تجربه بیش از ۴۰ ساله ایران بعد از انقلاب نشان می‌دهد كه در سایه مقاومت نه تنها در جبهه داخلی موفق شویم بلكه توانستیم ملت‌های دیگر منطقه را هم به مقاومت وادار كنیم تا از تجربه كشورمان استفاده كنیم.

 

این كارشناس مسائل سیاسی با بیان اینكه اسرائیل بعد از جنگ شش روزه با اعراب در پوست خود نمی‌گنجید، اظهار كرد: آن‌ها پیروزی در برابر اعراب را به عنوان یك روز تاریخی جشن می‌گیرد زیرا در برابر ۴۰۰ میلیون و هفت كشور عربی پیروز شدند.

 

وی با بیان اینکه آن ارتشی كه مغرور از آن پیروزی‌ها بود در برابر نیروهای مقاومت حزب الله شكست خورد، گفت: نیروهای حزب الله از تجربه انقلاب اسلامی درس مقاومت و ایستادگی گرفته بود و به همین جهت طعم شكست را به اسرائیلی می‌چشاند. اسرائیل از آن روز به بعد در تمام جنگ‌ها خفت و خاری بر ارتش اسرائیل تحمیل می‌شود. امیدوار هستیم این سلسله پیروزی‌ها به پیروزی نهایی در برابر اسرائیل و آمریكا برسد.

 

حسینی از الگو بودن ایران برای دیگر كشورهای منطقه از جمله سوریه گفت و بیان كرد: ایران به سوری‌ها اعلام كرد اگر در برابر تهاجم و تجاوز كشورهای غربی و تروریست‌ها مقاومت كنند، حتما پیروز خواهند كه در نهایت نیز پیروز شدند. همچنین ایران به مردم یمن درس مقاومت دادند و آن‌ها با استفاده از تجربه ارزشمند كشورمان پیروز شدند.

کد خبر 1213640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha