امکان اشتغالزایی برای ۶۵۲ مددجوی بهزیستی البرز فراهم شد

محمدی فلاح با اعلام خبر ایجاد اشتغال برای ۶۵۲ مددجوی البرزی گفت: این مددجویان با اعتبار هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در قالب مشاغل خانگی و کارفرمایی مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « وجیهه محمدی فلاح» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ایجاد اشتغال برای ۶۵۲ مددجوی البرزی گفت: این مددجویان با اعتبار هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در قالب مشاغل خانگی و کارفرمایی مشغول به کار شدند. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: یکی از پیگیری های بهزیستی ایجاد اشتغال برای مددجویان با حمایت نهادهای حمایتی از طریق ایجاد الگوهای اشتغالزایی است. 

 

وی با اشاره به اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: متناسب با قانون بودجه، ۲۱۷ طرح اشتغالزایی، مشاغل خانگی و کارفرمایی با همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از طرف صندوق اعتباری کارآفرینی امید تأمین شد.

 

وی اظهار کرد: ایجاد تسهیلات اشتغالزای از جمله اقدامتی است که با توجه به تضامین و شرایط سختگیری بانک ها به عنوان چالش برای اجرای طرح تلقی می شود. 

 

محمدی فلاح عنوان کرد: مددجویان بهزیستی اعم از معلولان، بانوان سرپرست خانوار، فرزندان ترخیصی، معتادان بهبود یافته متقاضی شعل می توانند عدد یک را به شماره ۰۹۹۲۸۵۲۸۰۰۹ ارسال کند تا با آنان تماس گرفته شود و برای اشتغال به کارخانه ها یا کارگاه ها معرفی گردند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1213642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha