امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و اداره کل کتابخانه های عمومی

اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان در راستای تریوج فرهنگ کتابخوانی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان گفت: به منظور ترویج و تبلیغ فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، تفاهم نامه همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اداره کل کتابخانه های عمومی امضا شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: بصیرت افزایی و تقویت ارزش ها و باورهای دینی، انقلابی و اخلاقی، ارتقاء سطح بینش و آگاهی آحاد جامعه نسبت به مسائل فرهنگی جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، بهره گیری از ظرفیت ها و فضاهای فرهنگی هر دو دستگاه جهت ارتقاء و اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد و راه اندازی کتابخانه های مشارکتی از محورهای این تفاهم نامه است.

 

وی، برگزاری نشست های کتابخوان با موضوع مطالعه بیانات و کتاب های منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی را از جمله اقدامات مشترک بین این دو نهاد برشمرد و گفت: با امضای این تفاهم نامه شاهد گام مهمی در بالا رفتن سطح بینش و آگاهی عمومی و ترویج و تبلیغ فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان باشیم.

 

گفتنی است، این تفاهم نامه همکاری، با حضور حجت الاسلام «عباسعلی گرزین»، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حاج آخوند «عبدالحی میرزاعلی»، مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان امضا شد.

 

 

 

کد خبر 1213651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha