پیش بینی برپایی ۲۰ موکب در مسیر پیاده روی دلدادگان حسینی در قزوین

حجت الاسلام پورآرین گفت: در مسیر پیاده روی دلدادگان حسینی در قزوین ۲۰ موکب لازم است برپا شود تا به مردم خدمات ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «یوسف پورآرین» در جلسه هماهنگی پیاده روی جاماندگان اربعین که امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: زیارت اربعین امام حسین (ع) از توفیق های بسیار بزرگی است که به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر نظام، خیل مشتقان آن حضرت از آن بهره مند می شوند.   

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان برنامه های ویژه ای برای افرادی که بنا به هر دلیلی از کاروان پیاده روی اربعین حسینی جا مانده اند، دارد که ان شاالله با حضور دلدادگان حسینی برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: این برنامه رأس ساعت ۱۰صبح روز اربعین از میدان میرعماد آغاز و پیاده روی به مقصد آستان مقدس امامزاده حسین (ع) ادامه خواهد داشت، که این برنامه همراه با تجمع عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سخنرانی و قرائت زیارت اربعین برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام پورآرین خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات لازم در بحث پیاده روی دلدادگان حسینی، حضور موکب ها در مسیر پیاده روی است که تاکنون ۲۰ موکب آماده خدمت رسانی به هم استانی ها هستند.        

کد خبر 1213678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha