پرداخت  کمک هزینه سفر زیارتی به بازنشستگان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

کاکایی،گفت: بازنشستگان تأمین اجتماعی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین می تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر زیارتی استفاده کنند.

اسکندر کاکایی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به آمادگی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی،گفت: سازمان تأمین اجتماعی در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان و مستمری بگیران زمینه حضور زائران را در اربعین امسال فراهم کند.

 

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، افزود:با توجه به تعداد کثیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران و محدودیت منابع تسهیلات، اعتبار در نظر گرفته شده برابر ۲۴۰ میلیارد تومان معادل ۲۰ هزار فقره تسهیلات ۱۲ میلیون تومانی از محل تفاهم‌نامه با بانک رفاه کارگران است .

 

وی خاطر نشان کرد: سهمیه هر استان مشخص و ابلاغ شده که متناسب با سهمیه اعلامی و تعداد بازنشستگان سهمیه کانون‌های مستقر در شهرستان‌ها است و برای ثبت‌نام به کانون منعکس می‌شود.

 

کاکایی، اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان توسط دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان انجام می‌شود و کانون‌ها با دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تآییدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح نسبت به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند و مدارک مذکور برای قرعه‌کشی به اداره‌کل استان ارسال می‌شود.

 

 

کد خبر 1213690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha