حرکت در مسیر شهدا، زمینه ساز ظهور است

حجت الاسلام و المسلمین تقوی، به رسالت خطیر شیعیان در حکومت مهدوی اشاره کرد و گفت: همه ما باید زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم سازیم و در این راستا باید در مسیر شهدا حرکت کرده و راه را گم نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین «علی تقوی»، امروز(16شهریور)، در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح حامیم در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهارداشت: ارتباط با شهدا را آرامش بخش است.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور افزود: شهدا برای دفاع از دین جان خود را فدا کردند و باید راه شهدا ادامه یابد.

 

وی با بیان اینکه همه ما مرهون و مدیون خون شهدا هستیم، عنوان کرد: همه باید هدایتگر و ترویج دهنده دین باشیم، ابتدا باید دیندار و دیندان باشیم سپس باید از دین دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به شبهات علیه دین در دنیای امروز، خاطرنشان کرد: هر روز و هر ساعت شبهات فراوانی وارد دین می شود که اگر دانش خود را بالا نبریم نمی توانیم از دین اسلام دفاع کنیم

 

وی با تأکید بر اینکه باید احکام دین را یاد بگیریم و به دیگران نیز یاد بدهیم، گفت: امروز دینداری و دیندانی سخت شده است، ادامه داد: هر چه قدر انسان به تکنولوژی بیشتر دست پیدا می کند آرامش دنیا کمتر می شود، باید در مسیری حرکت کنیم تا آرامش بیشتری داشته باشیم.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه شهدا راهبران خوبی هستند، یادآور شد: اگر ارتباط مستمر با شهدا داشته باشیم راه را به خوبی پیدا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با تأکید براینکه زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم سازیم، گفت: باید ابتدا خودمان را آماده ظهور کنیم، دیندار باشیم و بخشی از آن یاد گرفتن دینداری در خانواده و جامعه است.

کد خبر 1213693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha