برپایی موکب انصارالحسین(ع) نکا با  حضور ۸۵ خادم در صحن عقیله بنی هاشم

پورقربان از برپایی موکب انصارالحسین(ع) نکا با حضور ۸۵ خادم در صحن عقیله بنی هاشم خبر داد و گفت: با استقرار خادمین ساخت و ساز و آماده سازی موکب در حال انجام است.

«نقی پورقربان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: حضور در اربعین حسینی و پیاده روی اربعین شوقی است که همواره در دلهای ما بوده و اکنون با حضور در کربلا و حضور در اربعین حسینی ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می دهیم.

 

مدیر مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: امسال هم دستورالعمل‌ها به همه موکب‌ها ارائه شده و موکب انصار الحسین طبق دستورالعمل تمامی امکانات و تجهیزات موکب انصارالحسین(ع) نکا آماده خدمات رسانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: این موکب در طول روزهای منتهی به اربعین حسینی در تل زینبیه برای خدمت رسانی به زائران اربعین مستقر شده و تلاش دارد تا در این راستا خدمت ارئه کند.

 

پورقربان از برپایی موکب انصارالحسین(ع) نکا با  حضور 85 خادم در صحن عقیله بنی هاشم خبر داد و گفت: با استقرار خادمین ساخت و ساز و آماده سازی موکب در حال انجام است.  

 

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: وسایل و تجهیزاتی که به همت خیرین و اقشار مختلف مردم برای این موکب تهیه شده است، با  وسیله نقلیه و کامیون های مختلف عازم کربلا شد.

کد خبر 1213726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha