تجربیات تعاونی های برتر خراسان جنوبی مستند شود

اشرفی با تاکید بر اینکه تجربیات تعاونی های برتر مستند شود، گفت: اقدامات تعاونی های برتر در استان را حتما به صورت حتی یک تک برگ منتشر کنید تا الگوی سایر تعاونی ها باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد اشرفی امروز(۱۶ شهریور) در هفدهمین آیین تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی اظهار داشت: اقتصاد جمهوری اسلامی بر سه پایه دولتی، خصوصی و تعاونی بنا نهاده شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: قطعا بخش تعاون نیاز به تحرک و پویایی دارد تا به جایگاه واقعی خود برسد و به سهم ۲۵ درصدی خود در اقتصاد دست یابد‌.

 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد تعاون می تواند نقش مهمی در توزیع عادلانه ثروت داشته باشد، افزود: این موضوع را بومی سازی در استان کنید و یک چشم انداز کوتاه مدت برای تعاونی های استان تعریف شود.

 

اشرفی با تاکید بر اینکه تجربیات تعاونی های برتر مستند شود، افزود: اقدامات تعاونی های برتر در استان را حتما به صورت حتی یک تک برگ منتشر کنید تا الگوی سایر تعاونی ها باشند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: جهت حمایت از تعاونی های استان از محصولات تولیدی آنان در جلسات مختلف استفاده کنید نه اینکه محصولات سایر استان ها را در این نوع جلسات ارائه دهید.

 

وی در پایان با بیان اینکه اولویت دستگاه های اجرایی استفاده از محصولات تولیدی داخل استان است، گفت: این موضوع به تمامی دستگاه ها ابلاغ شده است و تلاش می کنیم تا شاهد وجود هیچ دغدغه ای در این زمینه ها باشیم.

کد خبر 1213727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha