یکهزار و ۲۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی لرستان احداث می شود

عمودی زاده ساخت مسکن ممدجویی را از شاخص های بهزیستی لرستان دانست و گفت: یکهزار و ۲۵۲ واحد مسکونی برای مددجویان عادی و دارای ۲ معلول در این استان ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «همایون عمودی زاده» امروزدر نشست شورای مسکن استان که با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشوربرگزار شد، اظهار داشت: ساخت مسکن مددجویی و تقویت خدمات در این حوزه از شاخص های فعالیت بهزیستی است.

 

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: در این راستا ۶۰۰ واحد مسکونی شامل ۴۱۷ واحد روستایی و ۱۸۳ واحد شهری برای مددجویان عادی در لرستان ساخته می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین ۶۵۵ واحد مسکونی شامل ۲۵۳ واحد روستایی و ۴۰۲ واحد شهری برای مددجویان دارای ۲ معلول در این استان احداث و تحویل خواهد شد.

 

عمودی زاده با اشاره به اینکه امسال ساخت ۱۹۸ واحد مسکونی دیگر برای جامعه هدف بهزیستی لرستان در دستور کار قرار دارد ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن چهار هزار و ۹۸۶ نفر از مددجویان بهزیستی استان ثبت نام کردند که یکهزار و ۱۶۰ نفر تایید شدند.

 

وی  اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر انصراف داده اند و ۸۵۹ نفر فرم ج قرمز داشتند اما اطلاعات آنها در حال ویرایش است که تایید خواهند شد.

کد خبر 1213728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha