شان مجلس خبرگان این است که واقعیات جامعه را ببیند

آیت الله عبدخدایی با اشاره به اهمیت هیئت های اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری گفت: شان مجلس خبرگان این است که واقعیات جامعه را ببیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله محمد هادی عبدخدایی، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت هیئت های اندیشه ورز مجلس خبرگان رهبری گفت: شان مجلس خبرگان این است که واقعیات جامعه را ببیند.

 

وی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری به مجلس خبرگان رهبری نسبت به تشکیل هیئت اندیشه ورز برای بررسی میزان دستیابی به اهداف کلان انقلاب اسلامی، رعایت اصل استقلال ملی، اقتدار اقتصادی، دستیابی به عدالت ، حراست از انگیزه و روحیه انقلابی و کمک به تدین مردم را از جمله مصادیق برشمرد که لازم است میزان دستیابی به آنها بررسی شود.

 

آیت الله عبدخدایی در ادامه با انتقاد از این که بخش زیادی از سرمایه گذاری های صورت گرفته در کشور در حوزه دلالان صورت میگیرد و متاسفانه کمتر به سمت تولید می رود افزود: فعالیتهای اقتصادی و صنعتی در کشور باید به سمتی برود که خود کفایی کشور را به دنبال داشته باشد ، همچنین باید فرهنگی در کشور به وجود بیاید که مردم به مصرف کردن محصولات تولید داخل افتخار کنند.

کد خبر 1213769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha