جا‌به‌جایی ۳۵۰۰ زائر اربعین از چهارمحال و بختیاری به مناطق مرزی کشور

رحیمی گفت: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ زائر اربعین به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری به مناطق مرزی کشور جابجا شدند.

«اصغر رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جابجایی مسافران اربعین از استان با ۸۵ دستگاه اتوبوس انجام می‌گیرد و حدود ۹۰ درصد ظرفیت ناوگان استان به همین منظور اختصاص داده شده است.

 

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با نظارتی که از سوی کارشناسان اعزامی از این اداره کل در مرز کشور انجام می‌گیرد کمبود ناوگان در خصوص برگشت مسافران وجود ندارد.

 

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به نرخ مصوب بلیط ناوگان حمل و نقل استان برای سفر اربعین نیز اشاره کرد و گفت: نرخ بلیط از شهرکرد به مقصد مهران با اتوبوس ۴۴ نفره ۲۵۶ هزار تومان، با اتوبوس ۳۲ نفره ۳۱۳ هزار تومان و با اتوبوس ۲۵ نفره ۳۷۳ هزار تومان است و این نرخ برای مقصد شلمچه به ترتیب ۲۰۰، ۲۷۵ و ۳۲۷ هزار تومان است.

 

رحیمی افزود: نرخ بلیط به مقصد چزابه نیز با اتوبوس ۴۴ نفره ۱۹۶ هزار تومان، با اتوبوس ۳۲ نفره ۲۷۵ هزار تومان و با اتوبوس ۲۵ نفره ۲۸۷ هزار تومان است.

 

وی با بیان اینکه هفته جاری اوج سفر زائران به کربلا است، تصریح کرد: سعی شده در این هفته بیشترین ظرفیت ناوگان استان برای جابجایی زائران اختصاص داده شود اما از آنجاکه ایام اربعین همزمان با شهادت امام رضا (ع) است و تقاضا نیز برای سفر به مشهد زیاد شده است تا حدی با کمبود ناوگان به مقصد مشهد مقدس روبرو شده‌ایم.

 

کد خبر 1213775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha