معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان کنند

حجت‌الاسلام حا‌ج علی اکبری با بیان اینکه شأن و جایگاه معلمان بسیار بالاست گفت: معلمان نباید به دلایل مادی و پایین بودن دستمزدها احساس زیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد جواد حاج علی اکبری» امروز (چهارشنبه، ۱۶ شهریور) در نشست صمیمی با منتخبان دانش آموزان انجمن‌های اسلامی استان گیلان، معاونین پرورشی و مسئولین اتحادیه شهرستان‌ها اظهار داشت: این جلسه بسیار مهم و ارزشمند است و آثار ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد: داشتن امکان تبدیل فنا به بقا و رسیدن به خداوند متعال عین سرمایه است و این نعمت را پروردگار در وجود همه ما قرارداده و کسی که این راز را کشف کنند سعادتمند می‌شود.

 

حاج علی اکبری انسان را حلقه واسط بین مسائل فانی و باقی دانست و تصریح کرد: انسان وقتی نعمتی را مورد استفاده قرار می دهد در واقع از وجود آن نعمت برای نیل به سمت حیات طیبه و عندالله بهره برده است و از این طریق خود را به حقیقت قدسی نزدیک می‌سازد.

 

وی با تاکید بر اینکه عمل صالحی که در دسترس نوجوانان و جوانان قرار گرفته قابل مقایسه با هیچ عمل صالحی نیست اضافه کرد: گاهی یک کلمه و یک حرف که پیوند محکمی با خداوند متعال و پروردگار دارد، می‌تواند مسیر زندگی یک انسان را تغییر داده و او را به سمت سعادتمندی هدایت کند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از مخاطراتی که در مسیر زندگی نوجوانان و جوانان دارد سخن گفت و ابراز داشت: گذر از این مخاطرات به صبر بیشتر و توانمندی بسیار زیادی نیاز دارد و نوجوانان باید به این امر مسلح باشند زیرا در این صورت می‌توانند به دیگران هم کمک کنند.

 

حاج علی اکبری با تاکید بر اینکه اگر از پنجره محیط فنا دنیا را نظاره کنیم می‌توانیم به عظمت دنیای باقی پی ببریم افزود: کلید گنجه‌های آسمانی در دست معلمان قرار دارد و برای یک مربی الهی، دینی و پرورشی هیچ باختی وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه اگر معلم به رسالت خود به خوبی عمل کند هیچ باختی در عملکرد او وجود نخواهد داشت خاطرنشان کرد: شأن و جایگاه معلمان بسیار بالاست و نباید به دلایل مادی و پایین بودن دستمزدها احساس زیان کنند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، در این جلسه مربیان پرورشی و رؤسای منتخبان اتحادیه اسلامی دانش‌آموزی استان گیلان نیز هر یک در مورد مهمترین دغدغه‌های خود و اقدامات انجام شده مطالبی را بیان داشتند.

کد خبر 1213824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha