همگان باید  برای رشد و ارتقای جایگاه بهره وری در سازمان ها بکوشیم

حسینی پور با اشاره به اینکه روند بهره وری در مازندران در حال افزایش است اما سرعت آن قابل قبول نیست، گفت:همگان باید برای رشد و ارتقای جایگاه بهره وری در سازمان ها بکوشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۶شهریور) در شورای اداری استان مازندران که با حضور «میر سامان پیشوایی» رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اربعین بزرگترین جنبش اجتماعی جان اسلام است، اظهار کرد: مسیر نوید بخشی که حضرت امام خیمینی(ره) برای آزادسازی قدس بیان فرمودند که راه قدس از کربلا می گذرد امروز به عینه مشهود است و منویات امام راحل در حال تحقق است.

 

استاندار مازندران به شیطنت های امپراطوری رسانه های غربی درخصوص اربعین اشاره کرد و گفت: امید داریم مسیر اربعین حسینی به آزادی قدس شریف بیانجامد.

 

وی با بیا ناینکه خداوند متعال را شاکریم که دوره عزت شیعیان و عزت مسیر عاشورایی سیدالشهدا(ع) را درک کردیم، افزود: بسیاری از دلدادگان به امام حسین(ع) آرزوی سفر معنوی اربعین را داشتند اما فرصت نشد اما اکنون به برکت خون شهدا مسیر پیاده روی اربعین در امنیت کامل است.

 

حسینی پور از اعزام ۲۰۰۰زائر حسینی به صورت رایگان با همگاری سپاه کربلا به سفر معنوی اربعین خبر داد و گفت: شهدای ما جوانان نخبه‌ای بودند که در راه حق و حقانیت قدم گذاشتند و با وصیت نامه های ارزنده خود مسیر رشد و توسعه کشور را برای مما ترسیم کردند باید برای توسعه و آبادانی کشور در راه شهدا گام برداریم.

 

وی به کارنامه قابل قبول دولتی ها در استان مازندران اشاره کرد و افزود: افتتاحیه های استان در هفته دولت در صدر اخبار کشور قرار داشته است.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه روند بهره وری در مازندران در حال افزایش است اما سرعت آن قابل قبول نیست، ادامه داد: هیچ مدیری اکنون به سرعت کنونی بهره‌وری در استان اعتقاد ندارد که باید سرعت این امر در این دیار افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری و رئیس جمهور هم در ارتباط با بهره‌وری در کشور نگران هستند و این امر مورد توجه آنان است و در این وادی باید همگان برای رشد و ارتقای جایگاه بهره وری در سازمان ها بکوشیم.

 

حسینی پور با بیان اینکه در برخی از ادارات موضوع بهره وری تبدیل به بحران شده است،‌ اضافه کرد: متاسفانه سال های گذشته با سیاست های غلط جذب نیروی اداری، برخی افراد در تعدادی از ادارات دولتی استخدام شدند که این امر علاوه بر چاق کردن ساختار اداری دولت باعث شده تا ادارات ۹۵درصد از درآمدهای خود را صرف پرداخت حقوق کنند.

 

وی بیان کرد: مازندران در اجرای طرح بهره‌وری به عنوان استان آزمایشی انتخاب شده که به طور حتم با توجه به این امر، مسیر توسعه اقتصادی استان افزایش خواهد یافت.

 

کد خبر 1213838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha